söndag 21 februari 2016

Lovslut

Idag har jag sugit ut de sista ur lovet. Sixten och jag har varit ute mest hela dagen. Sixten mer än jag dock, eftersom han sov sin middagsvila i vagnen. Jag förstår honom, för herregud vad skönt det varit idag. Nästan så jag fick lite vårkänslor när jag satt i solen och lekte med Sixten.


Resten av dagen har gått åt till att förbereda för kommande arbetsvecka. Huset är städat, tvätten är tvättad och matlådor gjorda. Skönt i själen.

När jag skjutsade mamma till tåget passade jag på att gå till gymmet. Det blir inte mycket tid för träning i veckan som kommer. Många utvecklingssamtal och på fredag är det after work.

Nu ska jag lägga fram Sixtens och mina kläder till imorgon, likt brandmännen, och packa våra väskor. Sen ska jag gå och lägga mig. Sjukt trött av någon konstig anledning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar