torsdag 20 juli 2017

Sol och bad

Imorse när Sixten och jag gick ut var det varmt! Helt otroligt. Så skönt! Planen var att klippa gräset som Jeppson sparat åt oss igår när han klippte, men vi upptäckte att bensinen var slut. Oh no, tänkte jag inte. Jag såg min chans att sola, and so I did. 

Sixten lekte med sina maskiner och sysselsatte sig bra. Men då och då kom han och tankade lite kärlek. Mysigt.


Vi gjorde ett litet avbrott i vår härliga sommardag när jag åkte till Lidköping för att göra naglarna. Under tiden var Sixten hos mamma. Som fyller år idag. Hurra hurra hurra!

När jag hämtat Sixten åkte vi hem en snabbis för att packa badkläder och fika, sen åkte vi till Sandviken. Där var det så himla varmt, helt vindstilla. 


Vi började med att fika lite, sen tog vi oss an badandet. 


Och som vi badade! Det var så himla skönt i vattnet. Det tyckte Sixten också. Han sa att jag skulle kalla honom för "fisken ". Gullungen. Han doppade till och med huvudet fler gånger.



Det bästa med Sandviken är att det är kvällssol där. Vi var kvar så länge vi länge vi kunde innan det var dags att åka hem och natta barnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar