söndag 2 maj 2021

Sixten 7 år

I tisdags fyllde Sixten 7 år. Herregud, vad tiden går fort. Jag får ju bara inse att han inte är mitt lilla barn längre, utan mitt stora.


För första gången i hans sjuåriga liv träffade jag inte honom på hans födelsedag. Hans pappa hade istället den äran, och det unnar jag honom. Jag och Sixten FaceTime:ade både på morgonen och på kvällen, så jag klarade mig ändå. Men det kändes lite konstigt.

I går hade vi ett litet kalas för Sixten med bara den närmsta familjen. Ralf och Sixten matchade, men jag hann tyvärr inte ta ett kort på dem tillsammans eftersom Ralf hann somna och Sixten bytte om till arbetskläderna han fick i present.



Som alla andra år bestämde Sixten att det skulle serveras korv med bröd, många sorters kakor och glassbomb.


Det kändes roligt att kunna fira lite grann, och det var en helnöjd Sixten som somnade igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar