tisdag 15 november 2016

En månad i bilder och filmklipp

En månad går tydligen galet fort, och jag tänker att jag inte gjort något annat än att jobba och få vardagspusslet att gå ihop. Men så tittar jag i min älskade kamerarulle och inser att jag ju faktiskt gjort några utöver det vardagliga. Så vi tar det i bilder och filmklipp.


















Som vanligt när jag inte skrivit på ett tag så beror det på att jag har haft mycket att göra. Både här hemma och på jobbfronten. Det har inte varit några veckor på rosor precis. Kan man säga så? Jag har haft en energiläcka där all min energi har försvunnit ut och för att ladda om och upp vardagslyxar jag till det med att tända i den öppna spisen så fort tillfälle ges, gå morgonpromenader och sprungit, tänt ljus och snussat med mitt barn. Nu är läckan tilltäppt och ingen är väl gladare för det än jag. Möjligtvis de två som umgås mest med mig. 

Nu längtar jag till advent och jul och allt vad det innebär. Jag fick en galen julkänsla när snön kom, och den sitter i fast snön har smält.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar